.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاکسازی محلات پرخطر در مازندران

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: پاکسازی محلات پرخطر مازندران از برنامه‌هایی است که با قوت انجام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، روح‌الامین قاسمی در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی نکا بیان داشت: نیروی انتظامی دژ محکم برای امنیت مردم است و باید مردم با اطمینان و اعتماد به این پایگاه محکم برای کاهش ناهنجاری‌های مختلف تلاش کنند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در چارچوب قانون، امنیت و آسایش عمومی افراد جامعه را به بالاترین سطح ممکن ارتقا می‌دهد و در این ‌ارتباط‌ آحاد جامعه باید همگام و در راستای برنامه‌ها حرکت و از ناهنجاری‌ها جلوگیری کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: چهارشنبه آخر سال نیز از جمله دغدغه‌های مردم است که باید با فرهنگ‌سازی مناسب توسط آحاد مردم در جامعه شاهد چهارشنبه‌‌سوری بدون دغدغه باشیم.

قاسمی با اشاره به پاکسازی محله عباس‌آباد نکا بیان داشت:  اتفاق بسیار خوب و زیبایی در عباس‌آباد نکا به وقوع پیوست که شاید در گذشته هر نوع ناهنجاری در این محله وجود داشت اما اکنون با تدبیر مناسب نیروی انتظامی ناهنجاری و بزهکاری از این محله رخت بر بسته است.

وی گفت: پاکسازی محلات آلوده از برنامه‌هایی است که با قوت انجام می‌شود که در این ‌ارتباط‌ شهرک جانبازان و نوبنیاد مازندران پاکسازی شد و شب گذشته نیز پاکسازی ترک محله ساری با قوت انجام شد.

قاسمی افزود: ناامن‌سازی محیط برای خرده فروشان، دلالان، مصرف‌کنندگان، رابطان و تمام کسانی که به نحوی در پشت پرده شوم اعتیاد قرار گرفتند از جمله اهداف طرح پاکسازی در مناطق آلوده است.

وی از فرمانده انتظامی و سایر پرسنل خواست با همکاری و هماهنگی نزدیک با فرمانداری و دستگاه‌ها در برگزاری امنیت همه‌جانبه در شهرستان تلاش کنند.

فرمانده جدید نیروی انتظامی نکا نیز در سخنانی گفت: نیروی انتظامی موظف به برقراری امنیت و آسایش شهروندان است و لذا با استفاده از تمام توان و نیروی خود در این ‌ارتباط‌ وارد عمل می‌شود.

حسن فلاح افزود: تعامل با همه دستگاه‌های اداری، اجرایی و دادگستری و همه مسئولان در برقراری امنیت و کاهش ناهنجاری‌ها از برنامه‌های در دست اقدام ما است تا با همکاری و تعامل همه جانبه در ایجاد امنیت پایدار در جامعه تلاش شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.